Játékfejlesztés

2012.05.17. 19:20 | szekelyroland | Szólj hozzá!

A cím kissé nagyképűen hangzik, de nekiálltam :D Szóval a végső terv egy tetris játék elkészítése c++ nyelven, visual studioval. Nem kell nagy dologra gondolni, meglehetősen kezdetleges lesz a kinézet. 

Szóval, nekiálltam.. ez kb annyiban merül ki, hogy a hozzá való programokat, könyvtárakat begyűjtöttem, legalábbis eddig elégnek tűnik ami van, aztán még alakul. Az első fázis végére, szeretném elérni, hogy egy adott méretű ablakban egy négyzet alakzat, szépen vánszorogjon lefelé, közben lehessen jobbra balra tolni.. Az egymásra épülés jelenleg nem cél. Igyekszem a program legtöbb részét saját magam írni, de azért a spanyol viaszt nem fogom újra feltalálni, szóval, azért vannak megoldások, amiket szívesen átvehetünk más programozóktól. Maradjunk annyiban, hogy ha valaki megérti a másik gondolatmenetét, az megérdemli, hogy használja a kódját :) 

Szóval, mindenki mondjon egy imát értem, vagy igyon egy sört az egészségemre, remélhetőleg hamarosan jelentkezem :)

Címkék: tetris c++ rolcsi programot ír

A bejegyzés trackback címe:

https://rolcsika.blog.hu/api/trackback/id/tr344522803

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása